Îngerul întunecat, Mihaela Strenc


Autor: Mihaela Strenc

Nr. de pagini: 232

Copertă: Broșată

Anul apariției: 2016

De milenii, Veghetorii îi apără pe oameni de strigoi și de creaturile lumii de dincolo. Ana ignoră regulile ce le obligă pe Veghetoare să-și aleagă tineri la fel ca ele și intră într-o relație cu un bărbat fermecător, dar cu un trecut întunecat. Iubitul ei ascunde însă un secret care o va pune față în față cu cele mai negre coșmaruri ale ei. Acesta este în realitate fiul conducătorului, un Veghetor care a fost izgonit din familie după ce s-a aflat că s-a dedat unor practici interzise. Dar asta nu e cea mai mare problemă a Anei…

M-am hotărât să fac cercetări serioase în cazul  editurii Quantum, până voi găsi o carte care să nu-mi placă (sau să mă bucur de cât mai mult din tot ce au publicat ei). Drept urmare, acum editura are propriul ei raft în bibliotecă, pe jumătate ocupat deja.

Am început această detaliere a publicării cu “Îngerul întunecat” al Mihaelei Strenc și trebuie să admit că sunt dezamăgită (glumesc, mă bucur că am găsit-o). E la fel de bună ca “Ephialte” și “I. R. En”, cărora le găsiți recenziile aici și aici.

Fiind primul volum, m-am așteptat la o lectură relativ ușoară și un început domol. Nu a fost să fie, Mihaela a fost hotărâtă să mă trimită într-o adevărată aventură, încă de la început.

Dacă descrierea vi se pare un carusel de evenimente, atunci cartea vă va arunca direct în mijlocul unor coșmaruri pe care va trebui să le analizați.

Situațiile se schimbă repede și evoluează dinamic. Trebuie să recunosc, am fost la fel de bulversată ca Ana, pe alocuri ușor panicată de imprevizibilitatea evenimentelor (sunt destul de obișnuită să anticipez ceea ce se va întâmpla, rar sunt luată prin surprindere).

Mi-a plăcut mult cum este scrisă, ilustrează în detaliu sentimentele și situațiile, trecând totul prin filtrul personajului principal. Cred că e prima dată când mi-am dorit să pun un pic de pauză și să dau înapoi, cum faci cu filmele atunci când nu pricepi o fază. Diferența e că în cazul acestei cărți nu ai unde să dai înapoi, pentru că este încărcată de acțiune.

Deși fantasy, ar putea foarte bine să aparțină oricărui gen și ar fi fost la fel de bună.

Mi-ar plăcea să știu ceva mai multe detalii despre Veghetori și istoria lor, dar presupun că voi afla mai multe din următoarele volume. Bineînțeles, vă voi ține la curent cu ceea ce aflu.

O recomand oricărui iubitor de aventură, supranatural, sau pur și simplu dacă vă doriți o carte bună, care să vă țină ca pe ghimpi.

Lectură făină și să fiți iubiți !

Anny.

 

P.S.: N-am glumit cu raftul!

Image may contain: indoor

Despre HQueen

I'm pasionate about pretty much everything. I love drawing, wiriting, crafting, anything that implies imagination and mess.
Acest articol a fost publicat în Quantum, Uncategorized și etichetat , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Îngerul întunecat, Mihaela Strenc

  1. Catalina zice:

    Bravo

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

