Alegerea de Kiera Cass


Autor: Kiera Cass

Nr pagini: 368

Coperta: Broşată

Anul apariției: 2014
Pentru treizeci și cinci de fete, Alegerea este o șansă unică în viață. Le oferă posibilitatea de a fi transportate, ca niște cenușărese, într-o lume a luxului și strălucirii, a rochiilor elegante și bijuteriilor sclipitoare. De a locui într-un palat şi de a lupta să cucerească inima unui prinț. Pentru America Singer, să fie Aleasa e însă un adevărat coșmar, căci asta înseamnă să își părăsească familia și pe omul iubit, pe Aspen, cel care face parte dintr-o casta inferioară. Numai că, uneori, realitatea depășește așteptările și, atunci când eroina noastră descoperă că Aspen o înșală şi că prințul Maxon nu e, nici pe departe, snobul îngâmfat care i se păruse, totul se schimbă şi romantismul începe să plutească în aer.

Oke, chiar nu știu cum aș putea începe această recenzie, deoarece sunt atât de încântată de această carte, încât îmi e foarte greu să îmi exprim sentimentele.


Voi începe cu modul în care am aflat eu de această capodoperă. Alegerea de Kiera Cass face parte dintr-o serie, seria aceasta am descoperit-o cu ajutorul unor trei prietene foarte dragi mie, cum eu aleg o carte, uneori , și după recomandări, am așteptat cu nerăbdare să pun mâna pe aceasta, iar așteptarea mea nu a fost în zadar.
Modul în care este scrisă această minunăție, este absolut genial, pe lângă faptul că autoarea se exprimă liber, toată cartea se citește extrem de ușor. M-am delectat cu aceasta în decursul unei zile, am fost atât de încântată de ea, în cât am renunțat la orice altceva pentru a o citi.
Poate, fiindcă în mod normal sunt adepta cărților romantice, asta a adus un strop de interes în lectură, însă tot pot declara cu mâna pe inimă că ador această carte.
Povestea de dragoste dintre America și Aspen, pentru început, mi s-a părut atât de periculoasă dar în același timp frumoasă. Asta până când, micul secret pe care Aspen îl ține ascuns față de America iese la iveală, iar America decide să participe la prea faimoasa „Alegere”. Această alegere având ca scop, găsirea viitoarei prințese, în același timp soția lui Maxon. Într-o anumita perioada devenind regină și conducând Illeá alături de Maxon.
Maxon, prințul, pot spune că m-am îndrăgostit de acest personaj din prima clipă. Încă de când America începea să cunoască temperamentul acestuia, pot spune că eu descopeream și trăiam toate momentele alături de ea, parcă aș fi o conștiință de a ei.
Încă din prima clipă, America a urât această competiție, nu a vrut să completeze acel afurisit de formular, însă anumite lucruri au pus-o în postura de a-l completa.
Ce circumstanțe au adus-o pe America în acest stadiu? Oare va rămâne America în competiția pentru inima lui Maxon? Și daca da, ce lucru o va ajuta să ajungă la această decizie? Sau ce se va întâmpla cu America și cu deciziile ei, atunci când Aspen va încerca să revină în viața ei? vă las pe voi să aflați. Vă recomand din toată inima această serie, indiferent de ce se va întâmpla la final. Kiera Cass a reușit să mă țină cu sufletul la gură și  o face în continuare.
Vă spun sincer că eu sunt la fel de curioasă ca voi. Iar de la Aspen am învățat să am și eu mici secrete, dar secretul meu nu poate rămâne în siguranță pentru că trebuie să îl împărtășesc cu voi. Nu va spun răspunsul la întrebărilor de mai sus, nu pentru că vreau să țin totul un secret ci pentru că nici măcar eu nu știu răspunsul. Chiar acum mă apuc să mă delectez cu volumul 2.
Cam atât și cu această recenzie, sper ca v-a plăcut și v-am făcut curioși măcar puțin.

Lectură plăcută și bucurați-vă de viață!

~ Maimuțica bibliofilă ~

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un comentariu