Căutând-o pe Alaska, John Green


Autor: John Green

Nr. pagini: 288

Copertă: Broşată

Anul apariției: 2014

Primul prieten.
Prima iubire.
Ultimele cuvinte.

Înainte. Miles Halter – un adolescent singuratic pasionat de cuvintele rostite de personaje celebre în ultimele lor clipe de viaţă – pleacă la şcoala cu internat Culver Creek în căutarea a ceea ce Rabelais numea „Marele Necunoscut”.
Acest Necunoscut se dovedeşte mai tulburător decât şi-ar fi imaginat vreodată când în noul său cerc de prieteni îşi face intrarea seducătoarea Alaska Young. Inteligentă, amuzantă, imprevizibilă, Alaska îl atrage într-o lume misterioasă de lumini şi umbre, ce stă sub semnul ultimelor cuvinte ale lui Simón Bolívar, faimosul general imortalizat de Gabriel García Márquez: „Cum o să mai ies eu din labirintul ăsta?”

După. Nimic nu va mai fi la fel.

„Voi fumați ca să vă bucurați de țigară. Eu fumez ca să mor.”

„Toate lucrurile care se îmbină, se descompun.”

„NU TRATA TRUPUL UNEI FEMEI CA PE UN OBIECT!”

Această carte a cuprins multe: mister, dragoste, eşecuri, noroc, tristețe, bucurie şi citate cât vezi cu ochii. Aici nu este totul lapte şi miere, John Green ne prezintă şi o altă latură a adolescenților şi felul în care un adolescent se schimbă cu timpul.

Năzbâtii, glume seci şi eşecuri, toate mi-au arătat o altă perspectivă asupra lumii. Am văzut multe păreri pozitive şi negative, dar nu asta trebuie să te influențeze în a citi-o. Nu vei şti niciodată dacă îți place sau nu dacă nu o citeşti chiar tu.

Îmi amintesc că am cumpărat-o şi după ce am terminat Sub aceeaşi stea care este scrisă de acelaşi autor (deşi primisem spoilere, tot am citit-o), m-am apucat de Căutând-o pe Alaska. După titlu, nu aveam mare idee despre ceea ce se va întâmpla. Cu tot amalgamul de sentimente, m-a dat peste cap. Alaska, după descriere mi-o imaginam foarte frumoasă şi misterioasă. Şi chiar s-a dovedit a fi aşa. Eram foarte curioasă în a-i afla secretele, dar a durat mult până atunci. Miles, un tip uşor retras şi obsedat de citate, m-a atras şi el după comportament.

Este normal ca o carte să aibă şi păreri pozitive, dar şi păreri negative. Dacă nu ați citit-o, faceți-o şi apoi spuneți dacă v-a plăcut sau nu. Dar nu spuneți asta din necunoştință de cauză.

Yato

Despre gabrielarusu935

Ador să citesc.
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

